kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Jun 22, 2010

* Pil sahabat baru ku *

Salam diary....

Arini aku tak berapa sht. Baru blk dr klinik. Spt biasa migrain menyerang kembali bila aku terlalu stress. Sakitnya hya Tuhan yg tau. Nafas ku juga tak berfungsi dgn baik arini. Doc ckp aku menghidapi hyperoxia. Sejenis penyakit dimana oksigen berlebihan dlm tisu badan dan menyebabkan sesak nafas atau kesukaran bernafas dgn normal. Mungkin aku terlalu stress @ menangis terlalu lama mnyebabkan aku diserang hyperoxia. Lepas satu persatu penyakit yg dtg. Tapi aku tdk blh mengeluh kerana aku yakin sakit yg dtg dr Allah ni kalo kita dpt mengharungi nya insyaAllah akn terhapus dosa2 kecil.

Mulai arini, pil adalah sahabat baru ku. Migrain yg aku hidapi semakin kronik sehinggakn aku tdk blh mengadap pc/tv terlalu lama. tdk blh lewat tido dan makan. tdk blh byk berfikir. kusut! pd usia semuda ni aku tpksa menanggung semua ni. Semoga Tuhan kuatkan semangatku utk aku teruskan idup ni.

Amin .... :(


No comments:

Post a Comment