kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Jun 27, 2010

Hidup tak seindah yg diimpikan

Salam diary...

Hari minggu ku kembali sunyi. Berseorangan di hari ahad, hari yg sepatutnya pasangan bercinta keluar bersama menghabiskn 24jam ahad ni bersama2. Namun aku sendiri. Perut yg berkeroncong dr pagi td tak terasa nk mkn. Hilang selera bila bgn pagi tiada kiss morning, tiada msg dr si dia. Kami bergaduh lg. Yes! *Fight*. Mungkin silap aku or mmg silap aku. Tapi salah ke apa yg aku lakukn ni? Aku cume nk dia ade disisi aku. Salah ke tu? Knp xde sape pun yg phm perasaan aku? Aku cume perlukn perhatian. Aku bkn mcm gadis2 len di luar sana. Aku seorang perempuan yg pna lalui kisah pahit dlm hidupku suatu ketika dlu. Aku pna disisihkan keluarga, aku dihina dan dibuang org yg pna aku syg sepenuh atiku dlu. Aku hilang anak yg ku kandung 9bln. Aku hilang arah tuju hingga aku nekad utk bunuh diri. Pernah ke mereka pk mcm mna aku harungi sume tu seorang diri. Dat time aku mmg btl2 down. Tp ku kuatkn semangat utk teruskn idup, utk ubah persepsi org ttg diriku. Aku nk buktikan yg aku bkn perempuan yg xbguna!


Dlu aku pnh berjanji utk tidak jatuh cinta lg namun kuasa Tuhan siapa yg mampu duga. Aku temui seorg lelaki yg bgku ckup sempurna, ckup baik dalaman nya. Namun tiada siapa pun yg perfect di dunia ni. Mmg dia byk kekurangan lg. Wlpn aku tau dia sygkn ku seikhlas atinya tp tu xckup utk membahagiakn seorg perempuan spt aku. Aku mmg lain dr org lain. Aku bkn mcm perempuan2 di luar sana. Aku adalah aku. yes dat's it! Aku perlukan seorg lelaki yg utamakn aku dlm segala hal even hal kecik skalipun. Aku nk aku org pertama yg tau segala2nya. Aku adalah org pertama yg dia igt bila bgn waktu pagi dan org terakhir yg dia igt sblm tido. Aku nk dia bgtau dunia yg aku ni kekasih hatinya dan bertuah kerana memiliki ku.


Aku sukekan seorang lelaki yg amat caring,xpna lupekan ku walau sesaat, even bz dgn keje dia ttp akn curik msa utk msg/call jst to say "I Love U".Hya sesaat sj yg diperlukn utk buktikn cinta kalo kite btl2 ikhlas cintai seseorg tu. Perempuan hya inginkn seorg lelaki yg dpt sygi dirinya, cintai dirinya seikhlas mungkin. Perempuan tak perlukn harta benda dunia tp mereka perlukan cinta hakiki yg kekal smp akhir hyt. Bg perempuan perkahwinan adalah sesuatu yg sgt suci. Dan bgku, perkahwinan itu adalah yg amat aku nntikn. Aku hya mampu berdoa semoga Tuhan percepatkn jodohku. Aku mencari seorg lelaki yg dpt jd suami dan ayah bt anak2 ku nti, bukan mencari boyfriend/pakwe yg hya bercinta utk suka2 sbb aku bkn lagi gadis tp wanita. Aku da 100% ckup bersedia menjadi isteri org. Dan itulah diriku yg org lain xpna phm! *Sigh*


No comments:

Post a Comment