kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Jun 26, 2010

B E N G A N G!

Salam diary...

Arini aku rsa bengang sgt. Bengang dgn si dia yg xpna phm perasaan aku. Aku xnk mintk pe2 pun dr die. Aku cume nk dia luangkan masa dgn aku tnp ada gangguan sesiapa pun. Tu pun susah ke? Bkn aku xphm keje die tp pandai2 la bahagikan masa tu. Dia xpk perasaan org lain ke. Ckp aku xphm keje die. Keje pe smp subuh bru tau nk blek rumah. Mmgla keje sbgai 'callman' tu perlu keluar smp pagi tapi apa yg aku tau die melongkai pun sejam dua je. 3 4 jam selebihnya melepak dgn kwn2 je. Dia igt aku xtau ke. Aku bkn bodoh!

Kenapa la lelaki ni susah sgt nk phm perasaan perempuan.? Cube bygkan die kt tmpt aku. Aku kua smp subuh konon2 alasan keje, pe die rasa. mesti mcm2 kua dr mulut die. Eeeeeeeee! Geram! Aku cume blh berdoa byk2 kt Tuhan supaya dia berubah. Aku xnk kawen dgn org yg xreti duk umah. Aku xnk nti anak2 aku smp xknl ayah sendiri. Jauhkn aku dr org2 yg cmni Ya Allah...

Buat si dia, aku xnk harta benda, duit yg byk pun. Aku cume nk masa untk kita bersama. Aku xkesa idup susa, mati xmkn pun asalkan awk sentiasa ada di sisi saya. Bukan pentingkan kwn2, pentingkan benda lain yg bg aku xberfaedah pun. Kalau btol dia phm keje yg dia bt tu, dia tau rezki ada bila2 masa je. bukan nya berjaga smp subuh buang masa merayau2 xtntu psl. Hidupla mcm manusia normal, xblh ke? *Sigh*

Plsssss... berubahla . :(

No comments:

Post a Comment