kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Aug 24, 2010

I'm Moron

Dear diary...

Arini mood aku ;( . Sedey bila org yg kite syg buat kite terasa hati. Ntah la. Huduh sgt kot aku ni dimata dia. Aku buat baik bkn mintak utk disayang, disuke, skt pun blsan ak xmintk! Aku ikhlas buat baik kat org. Cume org je suke amek kesempatan atas kebaikan aku. Mungkin kat dahi aku ni tertulis aku ni perempuan jahat, perempuan yg buruk sgt kt mata semua org. Tak layak utk disayangi ! Oke. Fine. Terima je dgn redha. Tima kasih Ya Allah . Aku ttp nk jd diri aku sendiri. Biar la ape org nk ckp pun. Aku xkesah . I love to b myself !

Nadia, just be urself oke. Biarla org nk ckp ko jahat ke, buruk ke, huduh ke, gemoks ke, wateva la, jnj hati ko baik. Tuhan tahu segala2nya. InsyaAllah, ko akn dpt org yg ikhlas sygkn ko dan xpnah mengungkit sape pun diri ko yg sebenar. Trust it !

No comments:

Post a Comment