kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Aug 16, 2010

I'm so sorry ;(

Hey diary.. morning glory!

Semalam adalah hari yg penuh emosi. Rasa teruja untuk berbuka dgn si dia terbantut gara2 kejadian yg menimpa diri dia. Kereta si dia kena pecah! *sigh* ;( . Sedey sgt hati bila tgk dia cm shock wif wat happen. Ak try to calm him down. Saba syg, saba.. Benda dah jadi. Barang yg hilang just beg keje dia yg penuh dgn tools, as he is technician. Betapa bodohnya pencuri itu. Mungkin disangkakan beg laptop or beg camera kerana rupanya lebih kurang je. Mwahaha, mst hampa si pencopek yg bangang tu. Nsb baik bln puasa kalo tak si pencuri tu dah dpt mcm2 award dr aku. GrrrrrrRrr!

Jlan2 di bazaar ramadhan dlm keadaan msh terkejut dgn apa yg terjadi mmg sgt menyedihkan. Aku yg rsa cm bengang sgt. Rasa nk tumbuk2 muka pencuri tu, hentak2 kepala kt dinding. Pecahla kereta org lain, knp kete dia. Huh! Tapi dia msh tenang. Then beli murtabak utk aku, n si dia beli nasi minyak kot. buy 2 and 1 fr his kazen, afif. Jalan2 and aku ternampak air tebu. Syg2, nak air tu. Okay! ;) . Enough.

After berbuka, aku teman si dia buat report polis di IPD Dang Wangi. Rly pity fr him. Dahla cermin kena pecah, ujan pulak trun. Masa tu aku tgk dia mengeluh berulang kali. Ujan makin lebat, aku cuba tenangkan dia. Ya Allah, dugaan sungguh! Dia msh tenang.. mmg penyabar sgt. Sungguh perfect laki ni! Dlm keadaan ujan mkin lebat, kami pk mcm2 how to settle this down. Kalo la ade kedai cermin bkak 24jam kn bgs. Then dia singgah opis mintk tlg officemate dia crk something to cover that window. Pe je yg ada guna tp msh still not oke. Takpelah sygs, at least xteruk sgt. Pastu gerak pick up his kazen kat KLCC. Si dia ckp nk g subang nak tukar kete wif his another kazen and tya kalo aku nk follow. Kalo blh mmg nk ikut dia mna pn dia pegi tp dlm keadaan mcm ni, ak pk xperlulah ak ikut. So, dia anta aku blk. 2.40pg, everyhting oke. Dia da blk dr subang. And today si dia cuti untk uruskan kete dia.

Buat si dia; im so soryy coz cnt do nothing to help u. Tapi ak nk dia tau yg aku mmg terlalu sedey dgn apa yg terjadi. Aku tak blh tgk dia sedey, dia susah mcm ni. Rasa nk nanges! Aku sygkan dia. Ye Tuhan, aku sygkan dia!!! ;(

p/s: oh Tuhan, kurniakan laki spt ni utkku ;(

No comments:

Post a Comment