kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Jan 5, 2011

J.A.N.U.A.R.Y

Hey hey my beloved diary ...

Its already 2011 . and it still in JANUARY . i L♥ve January . u know y ? bcoz im turning to 25 this January . Lagi beberapa hari my birthday . Excited? Nope ! Every year birthday biasa2 aja . tak buat party besar2 pon. tak beli kek secret recipe pon . just wish je . tu pon bkn dlm kad yg beli kat MemoryLane tu tp kat wall FB aja. huhuhu ... da besar2 ni dh tak dapat tiup lilin sambil nyanyi lagu happy birthday mcm kecik2 dulu . Tapi tak mengapa . dah besar tak blh nangess hentak2 kaki nak present birthday sudah . hanya senyuman dan kesyukuran je yg dpt di hari jadi ku nanti . bersyukur sbb dpt idup sampai 25thn . opppss! birthday belum lagi okay yaya . (!)

And saya mmg tertunggu2 January 2011 kali ni sbb end of this month dpt bonus . Fuhh ! Finally aku dpt membeli hp baru nti setelah beberapa bulan guna hp orang . bila pagi2 naik LRT ke tempat kerja, jeles bila tgk mamat sblh pakai blackberry and minah sebelah pakai i-phone . takpe, lagi beberapa minggu aku pasti dpt pegang blackberry aku sendiri . Yarrrrr ! ;)

Ya kwn2 , inilah hp yg byk berjasa kepada ku selama ni . lagi beberapa minggu aku terpaksa meninggalkannya . huhuhu ... Selamat tinggal syggg !

No comments:

Post a Comment