kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Jul 20, 2010

Single is like Chocolate

Hey hey diary...

Rindu nk update blog lately ni. Tapi keje byk lg nk buat. So tnglkn blog sebentar. Arini nk update ttg my life. Life ku yg dah single skrg. YES. I repeat, SINGLE. Best jgk jd single ni. Rasa mcm chocolate plus strawberry. but i hate strawberry. *errrrkkk!*

Skrg xde lagi manusia yg akn kontrol hari2 ku. Yg mara bile aku mula memegang hp dan ber'msg' dgn org lain. Yg tya aku hari2, "buatpe?", "katne?". Yg jelez bile aku mula berborak2 dgn kwn2 lelaki ku. Yg larang aku melepak dgn member2 ku. Oh Gosh! tenssssiiiiiiii..... Tapi ironinya, skrg xde lagi yg bertanyakn sehat ke aku, dah mkn ke aku. Takde lagi yg care ttg aku. Yg belai2 n manja2 kn ku. *sigh* ;[

Its okela diary. Aku msh kuat utk teruskan idup ni tanpa ade sesiapa di sisi. Aku msh ade rmai teman2 yg ambil berat ttg diriku. And myb aku msh ade kamu yg sedang membaca entri ku ni. So, update:

16/7 : Appointment doc @ Hospital Besar Kuala Lumpur. Result for my test; normal. Alhamdulillah. Then after dat terus gerak MidValley. My BFF belanje tgk wyg di GSC Signature The Garden. Vry exclusive and mmg berbaloi dgn harga tiket rm23 seorang. Tengs Mr. Que Haidar ku kerana belanje ku menonton Twilight:Eclipse and tengs too for the Toasted Pocketful KFC. Full! :)

upcoming 25/7 : Akhirnya aku akn berjaya mendapatkan lesen kereta ku dan memiliki kereta ku sendiri tak lama lg. Aku akn buktikan pd semua org yg aku bkn pompuan lemah and tak berguna. I can do it! Terima kasih Ya Allah. Kini aku sedar, apa yg ditakdirkan oleh-Mu utk ku adalah yg terbaik. Aku hepi dgn idup ku skrg. *Gratefull*

No comments:

Post a Comment