kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Jul 8, 2010

Alahai bola ....... [PART 1]

Hey diary...

How's yestrday? Bad huh. Germany kalah d tgn Spain. Rasa sia2 bersengkang mata smp jam 5pg. but still proud wif Germany coz been this far. Semi-final & 3rd place is enuf for me. Gud jobs guys. Pagi ni aku terlewat lagi ke ofis. 9.04am aku punch card and sume mate memandang. "Hey, skurg2nya aku dtg la!". but i knoe ms.lim, supervisor aku tu tau aku tgk bola cz dia pon gile bola jgk. Ala boss, 4thn skali je. Rugi kalau aku lepskn peluang utk tido lewat, utk berjaga kul2.30am semata2 utk tgk guys play football in television, utk lepak dkt mamak wif all my frens, menjerit bila favourite team jaringkn gol, and utk bertaruh siapa juara. haha. funny but mmg rugi kalo miss dat moments. rugi pd siapa yg tido kt umah and wake up tmrow morning terpinga2 bila org cite psl game smlm. and aku mmg xnk lpskn peluang menikmati kemeriahan Piala Dunia thn ni cz in 4 years coming myb i'm married alredi, hv a kids and xbley lg berjaga tgh2 mlm, xblh lg terjerit2 di mamak ngn kwn2. huh! mmg sgt rugi ...

Even arini dtg ofis dgn mata bengkak mcm panda, sleepy thp maksimum tp skt pun xmnyesal. Aku bangga bila org tya, "hey, tgk bola smlm?". Of coz! 4thn skali je maa.. :]

Guys u shud feel da moments. only once in 4 years. Dun miss it! Final dis sunday,aku akn meraikan kemeriahan Piala Dunia ni dgn kwn2 dpn big screen. Even no Germany but it still bout World Cup and football. *Chooooppp!*

p/s: continue in PART 2 ......

No comments:

Post a Comment