kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Sep 3, 2010

♥♥♥

Assalamualaikum diaries ...

Nk update 1 drama yg menjadi kegilaan aku skrg ni. Kau Laksana Bulan adaptasi dr novel karya Aina Emir. Wlupn drama ni da smp ke penghujungnya tapi aku gagahkan diri nk mengupload semua episod drama ni kat internet . Mgkin tak ramai yg sukekn drama ni tapi aku amat menyukainya. Ak ingin jadi spt heroin drama ni. Anna, gadis yg cntk, pandai, berbudi bahasa, lemah lembut dan sentiasa mencari lelaki idaman nya. Lelaki yg baik, penyayang dan beriman. Aku teringin nak jadi spt Anna. Wlpn aku xblh jd secantik die tapi mgkin blh jd baik sptnya. :) .
Mak selalu pesan padaku, perempuan yg baik adalah untuk lelaki yg baik. Aku percaya itu. Skrg ni alhamdulillah, idup aku bahagia disamping si dia. Mgkin dia xperfect di mata org lain tapi bgku die sgt istimewa. Mgkin org lain nmpk die bkn lelaki yg baik tapi bgku die lelaki terbaik pernah aku knl. Sejak aku berkwan dgn nya, aku sentiasa ingin ubah diri menjadi lbh baik . Aku bahagia sgt. Tima kasih Ya Allah . Aku jnj akn jadi yg terbaik utknya. InsyaAllah. Ya Allah, berkati hubungan ku kali ni. Aku harap ini yg terakhir .Amin .



p/s: Mohd Noor Hanif, tima kasih ! :)

No comments:

Post a Comment