kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Feb 23, 2010

Perempuan Oh Perempuan

Oh! Luna,
Dari semalam mood ku xbrape baik. Asyik nk marah je.. hurmmm.. smlm mmg very2 moody. Bergaduh dgn si dia smlm hnya kerana silap sikit shj. Inilah perangai ku yg suke buat hal di tempat awam. Tgh syok2 minum kt mamak tmpt biasa kami, aku terus buat perangai. Mamak2 kat situ sume usha je. Ggggrrr!
Sbb marah sgt kt si dia, aku terus jalan kaki blk rumah sedangkan si dia suruh aku naik kereta. Sampai rumah aku terus melelapkan mata, keletihan yg amat sgt melanda. Sedar2 jam 2 pg td, rupe2nye aku
'lampu merah'. huhuhu ...... patutlah aku moody semacam je. Arini di office, mood ku msh xbrape baik. Hai, pompuan oh pompuan. Time2 begini mesti moody. Ntah kenapa ... Tapi bagiku inilah keistimewaan perasaan seorang perempuan yg xmungkin dpt dirasai seorang lelaki. ___ ;)

No comments:

Post a Comment