kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Feb 22, 2010

12012010

12012010 is da best day in my life. 24 thn aku hidup di dunia ni, ini lah hari paling bahagia buatku. Tak pernah aku menyambut hari lahirku dgn perasaan yg sukar ku gambarkan. Oh! Hanya Tuhan shj yg tau. Si dia do some surprising buatku. Aku very2 shock. Tak sangka. Wif all my friends there. Choose KTV Bukit Bintang as the place, aku rasa tempat tu da cukup istimewa. When opened the door, SUPRISE! HAPPY BIRTHDAY! aku melonjak riang. Everyone wish dan aku rasa hepppppyyyyyy sgt! yes! yes! yes! And one more surprising waiting me. the paper bag! aku da boleh agak. Ouh,no! Si dia hadiahkan sebuah handbag from Roxy. da bag yg pernah aku usha dulu. Masa tu nk beli tp duit xckup. At last, aku dapat gak. Ya Allah! bestnye. Pastu aku find si dia, hug and kisses. Thanks cyg for make me hepy. U really2 make my world blow up... Thnks too for all my friends yg sudi meriahkan birthday aku aritu. ___ ;)
oh cyg! dirimu terlalu membahagiakan ku __

No comments:

Post a Comment