kalau suka silalah teruskan membaca , taksuka sila klik X di penjuru kanan skrin anda . tQ (!)

Feb 4, 2011

I'm so SORRY !

Entry ni khas buat yg tersayang , Mohd Noor Hanif Zulkeffli . Maafkan saya sebab buat awk terluka . Saya tak berniat . Kesian awk penat ulang alik dr Seremban ke KL semata2 utk saya . Pastu kereta awk rosak di tgh2 highway. Awk cuba crk kereta lain supaya awk dpt blk KL dan hantar saya ke stesen bas . tapi saya mula marah2 dan terus pergi sendiri dgn cab . Awk diam sebab awk tak suka nak bising2 . Saya tak bls msg awk and tak angkat call awk . Saya yg dlm keadaan marah dan mcm orang tak tentu arah sebab harap awk hantar saya smpai saya naik bas tapi hampa . Disebabkan itu saya ditinggalkan oleh bas . Ohhh ! Kenapa semua ni terjadi awk ? Lastly awk pinjam kereta kakak awk . dan terus memecut ke KL dan harap dapat jumpe saya kan . tapi saya masih marahkan awk . awk carik saya merata2 kat Hentian Duta tu. Saya nampak muka awk penat . awak cuba pujuk saya, belikan saya air tapi saya masih buat tak tau . Bila bas saya dah sampai (terpaksa beli tiket lain) saya terus jalan dan tinggalkan awk sampai awk tak sempat nak panggil . Saya terus naik bas dan bila saya tgk awk dari tingkap airmata saya menitis . muka awk sedih dan kecewa . air yang awk belikan tak sempat nak bagi kat saya . maafkan saya! bila bas dah gerak saya hantar msg bukan2 kat awk . smpai saya mintak putus . tibe2 awk bls, kereta awk kena langgar dgn bas . Ya Allah ! Awk .....
Saya tau semuanya terjadi sebab saya kan . Maafkan saya !!! :(


Awk, saya mintak maaf atas apa yg terjadi . Saya menyesal sgtt. saya tau mesti awk bencikan saya . tapi percayalah saya terlalu sygkan awk . hingga akhir hayat saya sygkan awk . tak mungkin saya akan syg org lain selain awk . I'm so sorry b ...

No comments:

Post a Comment